Gyakran ismételt kérdések

Mielőtt tovább olvasnál…

Az új könyvelő kiválasztásakor számos kérdés merülhet fel. A leggyakrabban feltett kérdéseket már előre megválaszoltuk, hogy gyorsan és egyszerűen választ kaphass.

Rendelkeznek irodával vagy fizikai lokációval?

Igen és igény esetén természetesen nem csak online, hanem irodánkban személyesen is állunk rendelkezésre. Irodánk Miskolcon található, a Soltész Nagy Kálmán út 122 alatt.

Milyen szinten digitalizált a szolgáltatás, amit végeznek?

Teljes mértékig digitálisan kompatibilisek vagyunk. Ennek megfelelően minden számlázóprogrammal tudunk integrálódni, teljesen elektronikusan tudunk működni és online hívásokon keresztül is állunk rendelkezésre egyeztetési céllal ügyfeleink számára.

Van lehetőség adott időközönként egyeztetést kérni a pénzügyi mutatókról?

Természetesen van lehetőség erre. Különösen nagyobb ügyfeleink számára kulcsfontosságú ennek megléte, de minden ügyfelünk számára előzetes megbeszélést követően van lehetőség egyeztetésre – a gyakorlatban ez jellemzően havi vagy negyedéves egyeztetéseket jelent.

Van bármilyen garancia a szolgáltatás minőségére?

A szolgáltatásunk színvonalára mindenképpen garanciát jelent a több, mint 20 éves rutinunk és a tény, hogy csapatunkban mindenki felsőfokú végzettséggel bír: ezen felül mindenki rendelkezik a mérlegképes tanúsítvánnyal és többek az adótanácsadói végzettséggel is, ami közel sem hétköznapi a könyvelőirodák alkalmazottai között. Ezen felül szakmai felelősségbiztosítással garantáljuk munkánk minőségét, de ha még ez sem lenne elég nagyon szívesen mutatunk esettanulmányokat korábbi ügyfeleinktől vagy akár adunk elérhetőséget hozzájuk egy elégedettség-felméréshez.

Egyéb kérdésed lenne?

Ha bármilyen kérdésed van a szolgáltatásainkkal, folyamataikkal vagy díjainkkal kapcsolatban, ne habozz felkeresni minket. Tudjuk, hogy egy új könyvelő kiválasztása fontos döntés, ezért szeretnénk biztosítani, hogy minden szükséges információval rendelkezz.